Εικονική περιήγηση
Κεντρική αίθουσα Ο Κήπος μας!

ΛΙΟΝΤΑΡΑΚΙΑ – ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ

Έχοντας παρατηρήσει το ενδιαφέρον των παιδιών για τα οχήματα της πυροσβεστικής για τα οποία συζητούσαν την ώρα του ελεύθερου παιχνιδιού και τα αναπαριστούσαν, ζητήθηκε από εκείνα που έχουν παρόμοια παιχνίδια, να τα φέρουν από το σπίτι τους. Ξεκινήσαμε έτσι ένα σχέδιο εργασίας για τα οχήματα.

Το σχέδιο εργασίας συνεχίστηκε, καθώς την ημέρα της εκπαιδευτικής επίσκεψης, που πραγματοποιήθηκε στα μέσα του Οκτώβρη, μπήκαμε στο σχολικό λεωφορείο μας και είχαμε την ευκαιρία να παρατηρήσουμε πολλά από τα μέσα μεταφοράς τα οποία κυκλοφορούν στην πόλη μας. Εκτός όμως από τα οχήματα, τα παιδιά παρατήρησαν τα σήματα, τα φανάρια και σχολίαζαν τη χρησιμότητα κάθε σήματος ή φαναριού. Έτσι, δόθηκε η αφορμή για την ενασχόλησή μας με την κυκλοφοριακή αγωγή. Οι βασικότεροι στόχοι του σχεδίου εργασίας ήταν τα παιδιά να γνωρίσουν τα διάφορα μέσα μεταφοράς και να συνειδητοποιήσουν τη συμβολή τους στη μετακίνηση και επικοινωνία των ανθρώπων, να συνειδητοποιήσουν την αξία της ανθρώπινης ζωής και κατ΄ επέκταση των συνανθρώπων τους, να εφαρμόζουν σωστά τους κανόνες οδικής κυκλοφορίας, να  εμπλουτίσουν το λεξιλόγιό τους μέσα από διαλογική συζήτηση και να βιώσουν την κυκλοφοριακή αγωγή μέσα από όλες τις μορφές εικαστικών.

"Καταγραφή και αποτύπωση των οχημάτων που γνωρίζουν τα παιδιά"

«Καταγραφή και αποτύπωση των οχημάτων που γνωρίζουν τα παιδιά»

"Δημιουργία των σημαντικότερων σημάτων από τα παιδιά"

«Δημιουργία των σημαντικότερων σημάτων από τα παιδιά»

"Βιωματική εκμάθηση των σημάτων"

«Βιωματική εκμάθηση των σημάτων»

"Αξιολόγηση του σχεδίου εργασίας από τα ίδια τα παιδιά μέσω της ζωγραφικής"

«Αξιολόγηση του σχεδίου εργασίας από τα ίδια τα παιδιά μέσω της ζωγραφικής»

"Κατασκευάσαμε το δικό μας επιτραπέζιο παιχνίδι, το οποίο απεικονίζει τους δρόμους μιας πόλης"

«Κατασκευάσαμε το δικό μας επιτραπέζιο παιχνίδι, το οποίο απεικονίζει τους δρόμους μιας πόλης»

"Τα παιδιά δημιούργησαν τις κάρτες του επιτραπέζιου παιχνιδιού στις οποίες ζωγράφισαν τα δικά τους σήματα και εξήγησαν τη σημασία που τους έδιναν."

«Τα παιδιά δημιούργησαν τις κάρτες του επιτραπέζιου παιχνιδιού στις οποίες ζωγράφισαν τα δικά τους σήματα και εξήγησαν τη σημασία που τους έδιναν.»

 

Νηπιαγωγός

Μαρία Αργυρού

Leave a Reply