Εικονική περιήγηση
Κεντρική αίθουσα Ο Κήπος μας!

Λιονταράκια – Μαΐος 2016

Κατά τη διάρκεια του μήνα Μαΐου, τα «Λιονταράκια»  ασχοληθήκαν εκτενώς με πολλές μορφές τέχνης και κυρίως με τη ζωγραφική, με αφορμή έναν πίνακα ζωγραφικής που έφερε ένα παιδί στην τάξη μας. Αρχικά διερευνήθηκαν οι γνώσεις των παιδιών σχετικά με το θέμα της ζωγραφικής και των ζωγράφων. Τα παιδιά είπαν ότι ένα ζωγράφος χρειάζεται «φαντασία», «πολλά υλικά», «μπογιές», «πινέλα», «χρώματα», «παλέτα», «χαρτιά» και «πίνακες».

«Τα παιδιά πειραματίζονται με τις μπογιές και τα πινέλα»

«Τα παιδιά πειραματίζονται με τις μπογιές και τα πινέλα»

Ανακαλύψαμε, επίσης, ένα βιβλίο στην βιβλιοθήκη του Βρεφονηπιακού μας Σταθμού το οποίο αφορούσε τη ζωή και το έργο του Pablo Picasso («Η τέχνη για τα παιδιά- PICASSO», εκδόσεις: Οδυσσέας- Αίολος). Αφού διαβάσαμε την ιστορία και είδαμε τους πίνακες του Picasso, τα παιδιά επέλεξαν να δημιουργήσουν το δικό τους πίνακα, βασισμένο στον πίνακα του διάσημου ζωγράφου «Το παιδί και το περιστέρι».

«Έργο παιδιού: Το παιδί και το περιστέρι»

«Έργο παιδιού: Το παιδί και το περιστέρι»

Επιπλέον, έχοντας παρατηρήσει ότι κάποια παιδιά δυσκολεύονται να σχεδιάσουν ανθρώπινες φιγούρες και ζητούν τη βοήθεια της εκπαιδευτικού, δουλέψαμε την ανάπτυξη του σχεδίου της ανθρώπινης φιγούρας μέσα από τον πίνακα «Les grands ploguers noirs «, του Φερνάντ Λεζέ.

«Τα παιδιά σχεδιάζουν τα περιγράμματα των σωμάτων τους»

«Τα παιδιά σχεδιάζουν τα περιγράμματα των σωμάτων τους»

Ο πίνακας του Λεζέ με τις χρωματιστές ανθρώπινες φιγούρες , ήταν η αφορμή να παίξουμε με το σώμα μας ,να κινηθούμε στο χώρο ,να  γνωρίσουμε τις διάφορες στάσεις  που μπορεί να πάρει το σώμα μας, να κάνουμε το περίγραμμα του σώματος μας και να δημιουργήσουμε ένα πίνακα σαν του Φερνάντ Λεζέ. Σε χαρτί που μέτρου τα παιδιά σχεδίασαν το ένα το περίγραμμα του σώματος του άλλου και έπειτα βάψανε με τέμπερες το εσωτερικό.

«Τα παιδιά αποδίδουν τον πίνακα του Φερνάντ Λεζέ με το δικό τους τρόπο»

«Τα παιδιά αποδίδουν τον πίνακα του Φερνάντ Λεζέ με το δικό τους τρόπο»

Leave a Reply