Εικονική περιήγηση
Κεντρική αίθουσα Ο Κήπος μας!

Αυτό το μήνα επεξεργαστήκαμε δύο θεματικές που εντυπωσιάζουν και δημιουργούν ιδιαίτερο ενδιαφέρον στα παιδιά. Αυτές οι θεματικές, πρόεκυψαν έπειτα από συζήτηση και ψηφοφορία με τα παιδιά και δεν είναι άλλες από τα «Ηφαίστεια» και τους «Δεινόσαυρους». Είναι ιδιαίτερα σημαντικό τα παιδιά να αποτελούν σημαντικό παράγοντα μέρος της διαδικασίας επιλογής του θέματος του μήνα, καθώς με αυτόν τρόπο εμπλέκονται ενεργά στην εκπαιδευτική διαδικασία ενώ συγχρόνως δημιουργούν κίνητρο για μάθηση, καθώς η όποια επιλογή τους σχετίζεται άμεσα με τα ενδιαφέροντά τους.

Αποτύπωση εντυπώσεων με τη χρήση νερομπογιάς.

Για την επεξεργασία του θέματος χρησιμοποιήσαμε τόσο βιβλία όσο και τα νέα τεχνολογικά μέσα για περαιτέρω επεξεργασία και κατανόηση. Στη συνέχεια αποτυπώσαμε τις εντυπώσεις μας σχετικά με το θέμα που ασχολούμασταν.

Τα ηφαίστεια.

Αξίζει να σημειωθεί ότι τα παιδιά εντυπωσιάστηκαν από τις εικόνες και τα βίντεο που έδειχναν τα ηφαίστεια και τις εντυπωσιακές εκρήξεις τους. Γι’αυτόν τον λόγο, κάναμε ένα «πείραμα» χρησιμοποιώντας μαγειρική σόδα και ξύδι. Έγινε σαφές ότι τα δύο αυτά μαγειρικά συστατικά αντιδρούν και δημιουργούν αφρό, κάτι που μοιάζει αρκετά με αυτό που συμβαίνει στην πραγματικότητα στο εσωτερικό των ηφαιστείων. Με αυτόν τον τρόπο, τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με τις Φυσικές Επιστήμες.

Χρωματισμός με καφέ τέμπερα για τη δημιουργία της μακέτας.

Τοποθέτηση πλαστελίνης στο μπουκάλι για τη δημιουργία ηφαιστείου.

Παρακολουθώντας το πείραμα.

Η έκρηξη του Ηφαιστείου.

Κατά παρόμοιο τρόπο με τον προηγούμενο επεξεργαστήκαμε και το επόμενο θέμα μας, με τίτλο: «Δεινόσαυροι». Για το συγκεκριμένο θέμα αντλήσαμε πληροφορίες κυρίως από το διαδίκτυο και είδαμε αρκετές εικόνες και βίντεο. Φυσικά, σχεδιάστηκαν και καλλιτεχνικές δραστηριότητες, οι οποίες ήταν τόσο ομαδικές όσο και ατομικές κατασκευές.

Δημιουργία κολάζ δεινοσαύρων & κατασκευή δεινοσαύρων από πηλό.

Ατομική δημιουργία κολάζ & χρωματισμός κατασκευής με τέμπερες.

Ατομική δημιουργία από πηλό.

Μια τελευταία καλλιτεχνική δημιουργία, ήταν μια ομαδική εργασία σχετική και με τις δύο θεματικές, η οποία θα διακοσμούσε την τάξη μας. Χρησιμοποιήσαμε χαρτί του μέτρου, για να φτιάξουμε ένα τοπίο με ηφαίστειο, το οποίο ήταν γεμάτο δεινόσαυρους.

Ομαδική εργασία με τη χρήση τέμπερας & αποτύπωμα παλάμης για την δημιουργία δεινόσαυρου.

Επιπροσθέτως, τον Φεβρουάριο επεξεργαστήκαμε τα ήθη και τα έθιμα των Αποκριών μέσα από την επεξεργασία ενός βιβλίου και φυσικά τη δημιουργία αποκριάτικων κατασκευών.

Επεξεργασία βιβλίου για το Τριώδιο.

Κοπή αποκριάτικης μάσκας & στολισμός μάσκας με φτερά και χρυσόσκονη.

Έτοιμες οι αποκριάτικες μάσκες.

Χρωματισμός χαρταετού & χαρταετοί έτοιμοι για πέταγμα!

Στις 20 Φεβρουαρίου, γιορτάσαμε, όλα τα τμήματα του σταθμού μας, τις Απόκριες, ντυμένοι με τις στολές των αγαπημένων ηρώων. Το πάρτι πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας και το επιμελήθηκε η κα Μαραγκουδάκη, υπεύθυνη του θεατρικού μας παιχνιδιού, μαζί με μία βοηθό της. Τα παιδιά έπρεπε να βοηθήσουν τον μάγειρα να μαγειρέψει τις Απόκριες και να βρει το χαμένο χαρταετό. Αφού βρήκαμε τον χαρταετό, διασκεδάσαμε παίζοντας και χορεύοντας.

Θεατρικό παιχνίδι &
περνώντας δοκιμασίες για την εύρεση του χαρταετού.

Μετά το τέλος του πάρτι, δημιουργήσαμε την ουρά του δικού μας χαρταετού από πολύχρωμες χαρτοπετσέτες, ο οποίος στόλισε την τάξη μας.

Κατασκευή ουράς χαρταετού από πολύχρωμες χαρτοπετσέτες.

Με χορούς, τραγούδια και παιχνίδια τελείωσε και αυτός μήνας, ώστε να υποδεχτούμε τον νέο με πολλά νέα παιχνίδια και πολλή γνώση!

Leave a Reply

Αναζήτηση
Ημερολόγιο
Μάρτιος 2017
Κ Δ Τ Τ Π Π Σ
« Φεβ   Απρ »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031