Εικονική περιήγηση
Κεντρική αίθουσα Ο Κήπος μας!

Η καθημερινότητά μας είναι δομημένη με οργανωμένες δραστηριότητες που αντιστοιχούν σε μία θεματική την οποία αποφασίζουμε στις αρχές του μήνα μαζί με τα παιδιά ή συνεχίζουμε επεκτείνοντας το θέμα για το οποίο έχουν επιδείξει μεγάλο ενδιαφέρον στα τέλη του προηγούμενου project. Αυτό το μήνα συνεχίσαμε με τους Σχηματούληδες που μας ταξίδεψαν σε διαφορετικές περιοχές της Γης μας, όπως περιγράφεται στη συνέχεια.

Μόμπιλε με φύλλα φθινοπώρου.

Λαμβάνουμε μήνυμα για επίσκεψη στον Αμαζόνιο.

Ομαδική δημιουργία χάρτη περιοχής.

Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων.

Εικαστική δραστηριότητα με αφόρμηση την έρημο Σαχάρα.

Μουσικοκινητική αγωγή με την κα Αμαλία Κλημοπούλου.

Εικαστική ομαδική δημιουργία.

Ψάρεμα με μαγνήτες με θέμα τον Βόρειο Πόλο.

Κουκλοθέατρο με κούκλες που κατασκεύασαν.

Κουκλοθέατρο με τα τέσσερα σχήματα.

Αξιολόγηση project μέσω παιχνιδιού στον υπολογιστή.

Τα παιδιά ολοκληρώνοντας ζωγράφισαν σε ποιο μέρος θα ήθελαν να ταξιδέψουν με την οικογένειά τους.

«Θα ήθελα να ταξιδέψω…»

Φτιάξαμε την υδρόγειο σφαίρα με την τεχνική της εφημερίδας, όπου κολλήσαμε πολλά αποκόμματα εφημερίδας πάνω σε μπαλόνι το οποίο μετά έγινε στερεό. Τοποθετήσαμε στη συνέχεια πάνω στις ηπείρους φωτογραφίες από τα σημεία στα οποία μας ταξίδεψαν οι Σχηματούληδες.

Κατασκευή γης με εφημερίδες.

Ανάγνωση παραμυθιού από μητέρα παιδιού.

Εικαστική παρέμβαση μετά το παραμύθι.

Η συμμετοχή των γονέων στην εκπαιδευτική διαδικασία είναι ο καλύτερος τρόπος τα παιδιά να νιώσουν ασφάλεια στο εκπαιδευτικό πλαίσιο, καθώς και να καταλάβουν ότι δεν πρόκειται περί αντιφατικών και διαχωριστικών πλαισίων, η οικογένεια από τη μία πλευρά και εκ διαμέτρου αντίθετα, το σχολείο, αλλά ότι πρόκειται για μία γέφυρα μεταξύ των δύο. Η εμπλοκή σας, λοιπόν, είτε με τη δανειστική βιβλιοθήκη και την ηχητική βιβλιοθήκη που φέτος δημιουργούμε, είτε με οποιονδήποτε άλλο τρόπο θα θέλατε να συμμετέχετε, αποτελεί ένα πολύ σημαντικό θεμέλιο της όλης διαδικασίας που επιτελείται στην εκπαίδευση των παιδιών.

Leave a Reply