Εικονική περιήγηση
Κεντρική αίθουσα Ο Κήπος μας!

Σε αυτό το δίμηνο πρωταρχικός στόχος μας (ήταν και είναι) να εμπλουτίσουμε ακόμη περισσότερο το λεξιλόγιό μας, χρησιμοποιώντας πάντα ως παιδαγωγικό μέσο το παιχνίδι.

Ξεκινήσαμε τον μήνα Μάρτιο να μιλάμε για τους αριθμούς. Η πρώτη μας επαφή με αυτούς ξεκίνησε (μ’ένα παιχνίδι με κάρτες).

Σε επόμενό μας μάθημα, παίξαμε ένα πολύ ευχάριστο επιτραπέζιο και τα  παιδιά κινούσαν ένα αυτοκινητάκι πάνω σε ένα δρόμο.

Χρωματίσαμε μεταξύ άλλων μία φωτοτυπία με αριθμούς.

Χορέψαμε με τα παιδιά, το τραγούδι ’’five little monkeys’’.

Ακόμα, ένα παιδί κάθε φορά κλήθηκε να δείχνει στους συμμαθητές του διάφορες κάρτες και αυτοί θα έπρεπε να πουν ποιον αριθμό απεικονίζει η κάρτα.

Τέλος τα παιδιά κλήθηκαν να ζωγραφίσουν μόνα τους τους αριθμούς έως το δέκα και να σχεδιάσουν και δέκα αντικείμενα.

Κατόπιν μιλήσαμε για το Πάσχα, καθώς πλησιάζει, και κατασκευάσαμε κάρτες με πασχαλινά αβγά!

Δημιουργήσαμε επίσης ομαδική εργασία με θέμα το Πάσχα. Αλλάζοντας θέμα, μιλήσαμε για τα χόμπι και τις προτιμήσεις κάθε ανθρώπου. Αφού  είδαμε σχετικά βίντεο, μιλήσαμε ιδιαίτερα για τους ζωγράφους και ζωγραφίσαμε με πινέλα.

Συζητήσαμε και για τους διάσημους ζωγράφους και είδαμε μερικές από τις δημιουργίες τους σε βίντεο. Τον Απρίλιο, θα μιλήσουμε για την οικογένεια και την μεγάλη σημασία της. Θα μάθουμε τις αντίστοιχες λέξεις και  θα τραγουδήσουμε παρακολουθώντας σχετικά βίντεο Θα φτιάξουμε μια ομαδική εργασία για την οικογένεια. Θα μιλήσουμε   για το σπίτι μας και θα μάθουμε λέξεις που αφορούν αυτό. Θα μιλήσουμε και για τις ηλεκτρικές συσκευές του σπιτιού και για τα διάφορα αντικείμενα του. Θα κατασκευάσουμε ένα σπίτι από ξυλάκια και τα παιδιά θα  σχεδιάσουν  το σπίτι τους.

Επόμενο θέμα μας  θα είναι οι τέσσερις εποχές. Παρακολουθούμε σχετικά βίντεο. Θα κατασκευάσουν σε χαρτόνι  ένα μεγάλο δέντρο το οποίο αλλάζει, ανάλογα με την εποχή . Θα χρωματίσουν  σε ατομική εργασία τις τέσσερις εποχές με το αποτύπωμα του χεριού τους. Τέλος , θα τραγουδήσουμε και θα χορέψουμε με τραγούδια για τις εποχές.

Leave a Reply