Εικονική περιήγηση
Κεντρική αίθουσα Ο Κήπος μας!

Αναφορικά με το πρόγραμμα των μηνών Μαΐου και Ιουνίου, πρωταρχικός στόχος μας σε αυτό το δίμηνο, ήταν να ασχοληθούμε με τα παιδιά  με μερικές ακόμα θεματικές ενότητες,  χρησιμοποιώντας πάντα , όπως και τις προηγούμενες φορές, το παιχνίδι  και το τραγούδι ως  βασικά μέσα.

 Τα χρώματα και τα αντικείμενα .

Το Μάιο μιλήσαμε για τα χρώματα. Αναφερθήκαμε σε όλα τα χρώματα και παρακολουθήσαμε σχετικά βίντεο που τα παρουσιάζουν.

Διαδραστικό παιχνίδι με θέμα τα χρώματα.

Κολλήσαμε  μια χαρτοταινία σε διάφορα σχήματα στο πάτωμα,[π.χ. γραμμές, κύκλους, τρίγωνα κ.α.] και τις χρωματίσαμε με τα βασικά χρώματα .Τα παιδιά έπρεπε κατόπιν, τόσο  να περπατήσουν πάνω σε αυτές όσο και να ισορροπήσουν.

Κατασκευή με χρώματα.

Επιπλέον πάνω σε αυτό το θέμα,  κατασκευάσαμε με τα παιδιά, ένα ουράνιο τόξο.

Χρωματισμός ρυζιού.

Τα παιδιά τώρα κλήθηκαν να βάψουν ρύζι. Έτσι, έχοντας χρωματιστό γκοφρέ και λίγο ρύζι , βουτήξαμε  το γκοφρέ χαρτί μέσα σε ένα μπολ με νερό και αφού έβγαλε όλο του το χρώμα, ρίξαμε μέσα το ρύζι.

Κατασκευή  πίνακα χρωμάτων.

Κλείνοντας με το θέμα αυτό, φτιάξαμε έναν πίνακα με τα παιδιά, τον οποίο εμπλούτισαν με πολλά και διάφορα χρώματα της αρεσκείας τους!!

 

Οι πέντε αισθήσεις και η σημασία τους.

Αλλάζοντας θέμα, μιλήσαμε για τις πέντε αισθήσεις, για το πόσο σημαντικές είναι ,αλλά και πόσο βασικές   στην καθημερινότητά μας . Παρακολουθήσαμε και βίντεο.

Κατασκευή ανθρώπινου κεφαλιού!

Κατασκευάσαμε ένα ανθρώπινο κεφάλι και τις ζωγραφίσαμε πάνω σε αυτό, ώστε αρχικά να κατανοήσουμε από πού πηγάζει η κάθε μια από αυτές.

Παιχνίδι με σκούφο!! Τα παιδιά το ένα μετά το άλλο , φόρεσαν έναν σκούφο, ώστε να μην χρησιμοποιούν την αίσθηση της όρασης  και δοκίμασαν διάφορα τρόφιμα.

 

Βγήκαμε στον κήπο και λαμβάνοντας υπόψη μας  κάποιους εξωτερικούς ήχους, κάποιο παιδί φόρεσε  τον σκούφο και μας ανέφερε τι άκουγε κάθε φορά.

 Παιχνίδι στον κήπο!!

Κάποιο παιδί έπρεπε ακολουθώντας τις οδηγίες κάποιου άλλου να φτάσει σ’ένα αντικείμενο που επιλέγαμε κάθε φορά, όμως με κλειστά τα μάτια.

Οι αντίθετες έννοιες .

Αλλάζοντας θεματική ενότητα, μιλήσαμε και για τις αντίθετες έννοιες. Αφού παρακολουθήσαμε αρκετά βίντεο , πάνω σε αυτό το θέμα, κατασκεύασαν και χρωμάτισαν την γη σε ένα χαρτόνι, στο οποίο στην μια μεριά ήταν ημέρα, ενώ  στην άλλη νύχτα.

 

Οι ημέρες της εβδομάδας και οι μήνες του χρόνου .

Τον Ιούνιο και καθώς ολοκληρώνεται για φέτος το Εργαστήρι Αγγλικών, θα αναφερθούμε  στις ημέρες της εβδομάδας και στους μήνες του χρόνου. Χρησιμοποιώντας ξυλάκια πάνω στα οποία είναι γραμμένες οι ημέρες, θα μάθουμε να τις ονοματίζουμε. Όσον αφορά τους μήνες, θα παρακολουθήσουμε σχετικά βίντεο, τα οποία θα μας βοηθήσουν.

Κατανόηση της ερώτησης ‘’what is your name ‘’και απάντηση αυτής ‘’my name is…’’.

Τέλος, κλείνοντας θα προσπαθήσουμε να μάθουμε  την ερώτηση’’ What is your name’’, αλλά  και να απαντούν σε αυτή ‘’My name is……’’. .Επίσης θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι, ενόψει της καλοκαιρινής μας  γιορτής, ταυτοχρόνως με τις δραστηριότητες των παιδιών, κάθε φορά,  θα αφιερώνεται κάποιος χρόνος από αυτές, για την προκαθορισμένη πρόβα μας!! Άλλωστε και αυτή (η πρόβα) αποτελεί σίγουρα μέρος της παιδαγωγικής διαδικασίας.

 

 

Leave a Reply

Αναζήτηση
Ημερολόγιο
Ιούνιος 2018
Κ Δ Τ Τ Π Π Σ
« Μαΐ    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930